1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. Na podstawie § 25ust. 1 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej...
Wróć do listy komunikatów

Na podstawie § 25ust. 1 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej...

Na podstawie § 25ust. 1 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej „Zarzew” wŁodzi,
Zarząd Spółdzielni zwołał Walne Zgromadzenie podzielone na części.
Rada Nadzorcza Uchwałą nr 3/2/2025 zdnia 13.02.2025 r.
podzieliła tegoroczne Walne Zgromadzenie na cztery części.
Iczęść Walnego Zgromadzenia odbędzie się wdniu9 czerwca 2025 r. (poniedziałek) ogodz. 17:00 wSzkole Podstawowej nr 193 przy. ul. Grota-Roweckiego 1 (budynek dawnego Gimnazjum nr 31) iobejmuje Członków zamieszkałych na osiedlu „Zarzew” wbudynkach oznaczonych numerami od 1 do 45 oraz lokale użytkowe położone wtym rejonie.
II część Walnego Zgromadzenia odbędzie się w dniu 10 czerwca 2025 r. (wtorek)
o godz. 17:00 w Szkole Podstawowej nr 193 przy. ul. Grota-Roweckiego 1 (budynek dawnego Gimnazjumnr 31) i obejmuje Członków zamieszkałych na osiedlu „Zarzew” w budynkach oznaczonych numerami od 52 do 92 oraz lokale użytkowe i garaże położone w tym rejonie.
III część Walnego Zgromadzenia odbędzie się wdniu11 czerwca 2025 r. (środa)
ogodz. 17:00 wSzkole Podstawowej nr 193 przy ul. Grota-Roweckiego 1 (budynek dawnego Gimnazjum nr 31) iobejmuje Członków zamieszkałych na osiedlu „Zarzew” wbudynkach oznaczonych numerami od 93 do 135 oraz lokale użytkowe położone wtym rejonie, atakże garaże pod budynkiem nr 135.
IV część Walnego Zgromadzenia odbędzie się wdniu12 czerwca 2025 r. (czwartek) ogodz. 17:00 wSzkole Podstawowej nr 193 przy ul. Grota-Roweckiego 1 (budynek dawnego Gimnazjum nr 31) iobejmuje Członków zamieszkałych na osiedlu „Łęczycka - Przędzalniana” wbudynkach oznaczonych numerami od 1 do 21 oraz lokale użytkowe położone wtym rejonie.
Zgodnie z § 26 ust. 5 i 6 Statutu Spółdzielni, członkowie mogą zgłaszać projekty uchwał i żądania zamieszczenia oznaczonych spraw w porządku obrad Walnego Zgromadzenia w terminie do 15 dni przed terminem jego pierwszej części,czyli
do dnia 26.05.2025 r. maksymalnie do godz. 12:00. Projekty uchwał zgłoszone
przez członków muszą być poparte (podpisane) przez co najmniej10 członków Spółdzielni (w sposób umożliwiający przeprowadzenie weryfikacji, czyli np.: imię
i nazwisko oraz obowiązkowo kod lokalu lub adres lokalu znajdującego się w zasobach Spółdzielni).
Poprawki do zgłoszonych projektów uchwał można składać na piśmie nie później niż na 3 dni przed terminem I części Walnego Zgromadzenia,tj. do dnia 6.06.2025 r.
do godziny 12:00.Projekty uchwał i poprawki do nich należy składać na piśmie
w sekretariacie Spółdzielni.
Następne części Walnego Zgromadzenia odbędą się kolejno: II część – 10.06.2025 r., III część – 11.06.2025 r., IV część – 12.06.2025 r.
Porządek obrad, dołączony do niniejszego zawiadomienia jest jednakowy dla wszystkich części Walnego Zgromadzenia .
Członek Spółdzielni uczestniczy tylko wtej części Walnego Zgromadzenia, do której zaliczono blok (nieruchomość), w którym posiada on tytuł prawny
do lokalu (czyli tylko: lokatorskie/spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu
lub prawo odrębnej własności zczłonkostwem) osobiście lub przez upoważnionego pełnomocnika.
Osoby niebędące członkami Spółdzielni nie mają prawa do głosowania izabierania głosu na jakiejkolwiek części Walnego Zgromadzenia. Mogą wejść na Walne Zgromadzenie tylko w charakterze słuchacza (obserwatora) po wpisaniu się
na stosowną listę.
Zarząd Spółdzielni informuje również, iż wszystkie materiały, wtym projekty uchwał zgłoszone przez Zarząd, będące przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia zostaną wyłożone wsiedzibie Spółdzielni przy ul. Gustawa Morcinka 1 wsekretariacie oraz wpokoju nr 10, jak również w Administracjach obu Osiedli od dnia26 maja 2025 r. Wprzypadku zgłoszenia dodatkowych projektów uchwał przez członków, po ich analizie pod kątem formalnym, zostaną one dołączone do ww. materiałów.
Zgodnie z art. 83 ust. 11 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych każdy członek Spółdzielni ma prawo uczestniczyć w Walnym Zgromadzeniu osobiście lub przez pełnomocnika, przy czympełnomocnik nie może zastępowaćwięcej niż 1 członka i tylko na jednej części Walnego Zgromadzenia, w której przysługuje tytuł prawny do lokalu reprezentowanemu członkowi Spółdzielni.Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie pod rygorem nieważności i zostanie dołączone do protokołu Walnego Zgromadzenia. Lista pełnomocnictw podlegać będzie odczytaniu po rozpoczęciu każdej części Walnego Zgromadzenia.
Przed wejściem na salę obrad należy okazać dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy), podpisać listę obecności (zalecamy posiadanie własnego długopisu) ipobrać mandat uprawniający do uczestnictwa wobradach igłosowaniach.
Proponowany porządek obrad Walnego Zgromadzenia
Spółdzielni Mieszkaniowej Zarzew w 2025 r. (za rok 2024).
1. Otwarcie obrad Walnego Zgromadzenia;
2. Przedstawienie składu Prezydium Walnego Zgromadzenia: Przewodniczącego/Przewodniczącej, Zastępcy Przewodniczącego/Przewodniczącej, Sekretarza, 2 członków;
3. Przedstawienie porządku obrad Walnego Zgromadzenia;
4. Wybór Komisji:
- Mandatowo-Skrutacyjnej,
- Wnioskowej;
5. Przedstawienie informacji o realizacji wniosków polustracyjnych Spółdzielni
za okres 2019–2021 oraz zagadnień samorządowych do 30 czerwca 2022 r.;
6. Sprawozdanie Zarządu z działalności Spółdzielni za rok 2024;
7. Sprawozdanie finansowe Spółdzielni za rok 2024, omówienie uzyskanych wyników i propozycja podziału nadwyżki bilansowej;
8. Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej za rok 2024;
9. DYSKUSJA;
10. Podjęcie uchwał w sprawach:
a. zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni za 2024 rok;
b. zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2024 rok;
c. zatwierdzenia podziału nadwyżki bilansowej za 2024 rok;
d. zatwierdzenie sprawozdania Rady Nadzorczej za 2024 rok;
e. udzielenia absolutorium członkom Zarządu Spółdzielni za 2024 rok;
f. uchylenie regulaminu Rady Nadzorczej z dn. 23.05.2007 r.;
11. Przedstawienie zmian do Statutu Spółdzielni, podjęcie uchwał;
12. Informacja w sprawie pawilonu 21 przy ul. Ozorkowskiej 2/6 (Uchwała nr 9/2024 Walnego Zgromadzenia w sprawie sposobu zagospodarowania terenu pawilonu 21.);
13. Sprawozdanie Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej i Wnioskowej;
14. Zakończenie obrad.
Zarząd SM „Zarzew”