OBWIESZCZENIE STAROSTY WYSOKOMAZOWIECKIEGO Zgodnie z art....
OBWIESZCZENIE
STAROSTY WYSOKOMAZOWIECKIEGO
Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 311 t.j.), informuję, iż Starosta Wysokomazowiecki wydał na wniosek Wójta Gminy Klukowo, reprezentowanego przez pełnomocnika Sebastiana Czyżewskiego – właściwego zarządcę drogi, decyzję nr 5/2025 z dnia 30.04.2025 r. znak: BI.6740.3.4.2025.AB o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowiącej zamierzenie inwestycyjne pn.:„Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 108061B Łuniewo Małe – Usza Kolonia na odcinku około 0+000,00 – 0+880,41”wraz z zatwierdzeniem podziału nieruchomości oraz wycinką drzew.
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmuje:
-zatwierdzenie projektu zagospodarowania – terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanegona rozbudowę i przebudowę drogi oraz ustalenie warunków jej zagospodarowania,
-zatwierdzenie projektu podziału działek objętych projektem podziału.
Z decyzją tą strony mogą zapoznać się w Wydziale Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A,18-200 Wysokie Mazowieckie, pok. nr 34. Pouczenie o przysługujących środkach zaskarżenia zawarte jest w decyzji.
Doręczenie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w stosunku do innych stron postępowania niż wnioskodawca uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia w drodze obwieszczeń na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, Urzędu Gminy Klukowo oraz w prasie lokalnej (zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, art. 11f ust. 3 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz uchwałą naczelnego Sądu Administracyjnego z 27 lutego 2017 r. o sygn. akt II OPS 2/16).
Dzień publicznego ogłoszenia oraz udostępnienia treści decyzji na BIP urzędu Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem:6.05.2025 r.
Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 18 ust. 1e ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej odpowiednio wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenia niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji, o której mowa w art. 17, wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego.