1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. Opole, dnia 14 maja 2025 roku Z A W I A D O M I E N I E...
Wróć do listy komunikatów

Opole, dnia 14 maja 2025 roku Z A W I A D O M I E N I E...

Opole, dnia 14 maja 2025 roku
Z A W I A D O M I E N I E
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, działając na podstawie § 87 ust. 1 Statutu, zwołuje Walne Zgromadzenie Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, które odbędzie się w czterech częściach, każde Osiedle stanowi jedną część Walnego Zgromadzenia:

w dniu 5 czerwca 2025 r., o godz. 17.00, w auli Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi, przy ul. Majora Hubala 2 dla członków posiadających tytuł prawny do lokali mieszkalnych, użytkowych lub miejsc postojowych w garażu wielostanowiskowym na terenie Osiedla Nr I (pierwsza część),

       – w dniu 6 czerwca 2025 r., o godz. 17.00, w auli Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi, przy ul. Majora Hubala 2 dla członków posiadających tytuł prawny do lokali mieszkalnych lub użytkowych na terenie Osiedla Nr II (druga część),

     – w dniu 9 czerwca 2025 r., o godz. 17.00, w auli Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 29 w Opolu, przy ul. Szarych Szeregów 1 dla członków posiadających tytuł prawny do lokali mieszkalnych, użytkowych lub miejsc postojowych w garażu wielostanowiskowym na terenie Osiedla Nr III (trzecia część),

       – w dniu 10 czerwca 2025 r., o godz. 17.00, w auli Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 29 w Opolu, przy ul. Szarych Szeregów 1 dla członków posiadających tytuł prawny do lokali mieszkalnych lub użytkowych lub miejsc postojowych w garażu wielostanowiskowym na terenie działania Administracji Osiedla Nr IV (czwarta część). 

 

Informacje na temat adresów lokali i budynków zlokalizowanych na danym Osiedlu można ustalić w Dziale Organizacyjno-Członkowskim oraz na stronie internetowej Spółdzielni w zakładce Nasze Osiedla – nieruchomości mieszkaniowe i niemieszkaniowe.

Zapraszamy wszystkie osoby, będące członkami Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu do udziału w odpowiedniej części Walnego Zgromadzenia, zwołanego dla Osiedla, na którym członek posiada tytuł prawny do lokalu lub miejsca postojowego. Prosimy o przybycie z dokumentem potwierdzającym tożsamość. Nadmieniamy, że każdy członek Spółdzielni ma jeden głos bez względu na ilość posiadanych praw do lokali i w sytuacji, gdy posiada prawa do lokali lub miejsc postojowych na różnych Osiedlach może brać udział w głosowaniu tylko na jednej, wybranej części Walnego Zgromadzenia.

Informacje dotyczące członkostwa w Spółdzielni można uzyskać w Dziale Organizacyjno-Członkowskim Spółdzielni, ul. Sosnkowskiego 40–42, pok. nr 217, tel. nr: 77 4624 702, 77 4624 733, 665 444 017.

 

Prosimy o wcześniejsze przybycie na daną część Walnego Zgromadzenia. Mandaty będą wydawane od godziny 16.30.

Przewiduje się następujący porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i odczytanie listy pełnomocnictw udzielonych przez członków Spółdzielni do udziału w danej części Walnego Zgromadzenia.
  2. Wybór Prezydium danej części Walnego Zgromadzenia w składzie: przewodniczący, sekretarz, asesor.
  3. Wybór Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej oraz Komisji Uchwał i Wniosków danej części Walnego Zgromadzenia.
  4. Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2024 oraz głosowanie nad uchwałą w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej.
  5. Informacja Rady Nadzorczej z lustracji działalności Spółdzielni za lata 2021–2023 oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia informacji Rady Nadzorczej z lustracji.
  6. Sprawozdanie Zarządu z działalności Spółdzielni, łącznie ze sprawozdaniem finansowym za 2024 rok.
  7. Głosowanie nad uchwałami w sprawach:

– zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni za 2024 rok,

– zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2024 rok,

– podziału nadwyżki bilansowej za 2024 rok,

– oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań, jaką Spółdzielnia może zaciągnąć.    

  1. Głosowanie w sprawie wyboru członków Rady Nadzorczej na kadencję obejmującą lata 2025-2028.
  2. Głosowanie nad uchwałami w sprawie udzielenia absolutorium członkom Zarządu za 2024 rok.
  3. Informacja na temat rocznej działalności Rady Osiedla, reprezentującej Osiedle stanowiące daną część Walnego Zgromadzenia.
  4. Głosowanie w sprawie określenia liczby członków Rady Osiedla odpowiedniej części Walnego Zgromadzenia na kadencję obejmującą lata 2025–2028 oraz głosowanie w sprawie wyboru członków danej Rady Osiedla.
  5. Dyskusja (proponuje się przy każdym punkcie porządku obrad, w zależności od potrzeby).
  6. Zakończenie obrad.

Zarząd  Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu:

Prezes Zarządu Dyrektor Spółdzielni Arkadiusz Kowara

Z-ca Prezesa Zarządu Z-ca Dyrektora ds. Eksploatacyjno-Technicznych Adam Jakubiak

Z-ca Prezesa Zarządu Z-ca Dyrektora ds. Finansowych Główny Księgowy Rafał Ostrowski

UWAGA: Na stronie internetowej Spółdzielni www.sm.opole.pl, po zalogowaniu się na platformie Internetowej Obsługi Kontrahenta oraz w siedzibie Zarządu Spółdzielni, w Dziale Organizacyjno-Członkowskim, pokój nr 218, w terminie od dnia 15 maja  2025 roku udostępnione zostaną sprawozdania będące przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia, łącznie ze sprawozdaniem finansowym za 2024 r. natomiast od dnia 22 maja  b.r. – projekty uchwał.  Członkowi Spółdzielni przysługuje prawo zapoznania się z ww. dokumentami.

Lista kandydatów na członków Rady Nadzorczej zostanie udostępniona w materiałach na Walne Zgromadzenie od dnia 26 maja br.